Geen zin om te internetten - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu Geen zin om te internetten - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu

Geen zin om te internetten

Door: W&L

Blijf op de hoogte en volg De Billetjes

28 Februari 2009 | Brazilië, Brasilia

Hallo allemaal!

We zijn weer in bewoonde wereld van Brazilie. We hebben alleen op dit moment weinig zin om een heel verhaal te schrijven (ja, we hebben weer heel wat meegemaakt!), dus we laten jullie alleen even weten dat alles goed gaat en we binnen een paar dagen in Rio de Janeiro zijn. Daar zullen we wel weer vertellen wat we allemaal gedaan hebben.

Jammergenoeg hebben we ook nog maar 1 weekje. 8 maart zijn we weer terug in Nederland. We gaan dus nu weer snel verder genieten!!

doeidoei

• 01 Maart 2009 - 02:17

Arjan:

Das mooi,
    Ik zou gewoon nog maar ff daar blijven als je kan :)
    Hoop dat jullie Manu Chao
    nog mee hebben kunnen pakken.
    Veel plezier nog !!!

• 01 Maart 2009 - 08:21

Marlies :

Is helemaal niet erg dat jullie geen zin in internet hebben.
    Geniet maar van Rio lijkt een beetje op Nederland, maar dan anders :-)

• 01 Maart 2009 - 16:33

Maxje:

hallo koekies,
    ik ben er helaas niet als jullie terug zijn. ik ga net dat weekend op wintersport. ik bel als ik terug ben. geniet nog van het laatste stukkie.
    dikke knuffel

• 01 Maart 2009 - 18:23

Michiel En Danielle:

veel plezier in het laatste weekje. We horen nog wel wat jullie allemaal hebben meegemaakt!!

• 05 Maart 2009 - 18:15

Jeroen:

heeeyy walter en laura, lees dat alles nog goed gaat en jullie heel wat hebben mee gemaakt =D met mij gaat t ook goed. jullie zijn al weer bijna thuis dus spreek jullie snel! tot zondag/maandag
    zoiets:P
    groetjes,