We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis!

Door: W&L

Blijf op de hoogte en volg De Billetjes

08 Maart 2009 | Verenigde Staten, Atlanta

Een beetje laat maar hier zijn de foto's dan. Ze staan bij het vorige bericht.

Ondertussen zijn we net thuis aangekomen na een prima terugreis.

De laatste dag in Rio zijn we nog even bij Christo Redentor op bezoek geweest en hebben we van zijn uitzicht mogen genieten. Jammergenoeg was het niet zo'n heldere dag, maar dat was niet zo erg, want we wilden snel weer terug naar het strand, waar we de rest van de dag hebben gezeten. Na wat eten en een douche zijn we met de taxi naar het vliegveld gegaan en zijn we naar Atlanta gevlogen.

Omdat we daar zo'n 12 uur moesten wachten hebben we bij onze airliner Delta geinformeerd naar een hotel. Ze hebben ons naar Days Inn gestuurd en daar aangekomen bleek dat ze ook voor pns hadden betaald. Dat was nog eens aardig. We konden ook zo aanschuiven bij het ontbijt. Daarna hebben we nog een paar uurtjes een dutje gedaan en zijn weer terug naar het vliegveld gegaan, vanuit waar we naar Brussel zijn gevlogen. We hadden windje mee, dus we kwamen een uurder aan dan dat was aangegeven. Wat een grijze bedoeling hier in Nederland, maar ja, dat hoort erbij zeggen we dan maar.

Het zit er dus weer op, wat kan de tijd toch snel gaan. Uiteraard zijn we al aan het bedenken waar de volgende trip naartoe gaat, maar wanneer deze gaat plaatsvinden is no even de vraag.

We willen iedereen ook nog even bedanken voor alle leuke en lieve berichten op deze site en via de mail!!

• 08 Maart 2009 - 17:41

Marlies :

Nogmaals welkom thuis in Nederland.
    Het is en blijft een prachtige reis die ik aan de zijkant van de lijn heb mogen volgen.
    Bedenk maar snel wat het volgende avontuur gaat worden kan ik weer virtueel mee.

• 09 Maart 2009 - 20:29

Stephan:

Welkom thuis!

Mooie reis joh... stelletje bofkonten!

Helaas loop ik jullie net mis :( Ben vorige week in Rotterdam begonnen op mijn nieuwe baan.

Maargoed, ik kom jullie vast wel een keertje tegen als ik in Middelburg een terrasje ga pakken van de zomer. En anders sms ik wel een keer als ik in de buurt ben.

Groeten!

• 02 April 2009 - 01:08

Vincent En Lysbert:

Haai daar in het waarschijnlijk koele Middelburg!
    Goed om te horen dat jullie weer veilig thuisgekomen zijn! We hebben jullie verhalen achterstevoren doorgelezen en de foto's op facebook gezien. Natuurlijk zaten er veel herkenbare dingen in, maar toch ook veel plekjes waar wij niet zijn geweest. Hopelijk zijn jullie inmiddels goed geacclimatiseerd? Wij zijn druk bezig met het verkopen van de auto in Melbourne en daarna op naar Azie! Hebben er heel veel zin in en we gaan denk ik bijna alle plekjes die jullie hebben aangeraden wel bezoeken :). Okay, tot horens! Cheers!