Laatste bericht vanuit OZ!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit OZ!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit OZ!!

Door: W&L

Blijf op de hoogte en volg De Billetjes

24 November 2006 | Australië, Melbourne

Tja, dat was het dan bijna. EEn jaar gaat natuurlijk erg snel voorbij, maar ZO SNEL??

We komen aanstaande zondag alweer naar huis. We zullen dan de laatste avonturen en foto's plaatsen, want nu genieten we nog lekker van het laatste beetje zon, voordat we naar de winter komen.

Voor iedereen die onze vluchten in de gaten willen houden.

We vliegen aanstaande zondag om 17:00 lokale tijd van Melbourne naar Singapore, dan van daar naar Frankfurt en dan eindelijk vliegen we naar schiphol. De vlucht van frankfurt naar Schiphol is nr: LH46740 en zal waarschijnlijk landen om 11:55 maandagochtend.

Als het goed is gaan we ook weer een feestje vieren als we terug zijn in de Flaix. Dit zal waarschijnlijk op donderdag 14 december zijn, maar hier horen jullie nog meer van.

Nou, tot volgende week voor de meeste en we zullen aan jullie denken als we zodadelijk nog even in de zon gaan liggen.

• 24 November 2006 - 08:17

Antje:

Bruin ze nog ff, jullie zullen het nodig hebben!!! En een hele goeie reis terug.

Tot snel, dikke kus

tot snel maar weer!
    groetjes Leanne

• 24 November 2006 - 09:46

Roel:

tis hier heerlijk weer, tot zo

• 24 November 2006 - 10:20

RENÉ@CNS:

Ja, tijd vliegt supersonic nowadays. Hoop dat jullie fijne avonturen gehad hebben in al die plaatsen waar jullie zijn geweest in het afgelopen jaar. Nog bedankt dat jullie ook even bij ons langs geweest zijn. Hoop dat jullie het echt naar jullie zin gehad hebben hier in CNS. Hebben jullie nog al die branden gezien (weet jij er meer van Walter? grapje) in ZO van AUS? En hebben jullie nog in die sneeuw gespeeld, dat 2 weken na de bosbranden is gevallen? 36 cm sneeuw!!! Wel, behouden vaart terug. Vergeet niet je lange en warme kleren aan te doen, als jullie in dat koude kikkerlandje weer aankomen.
    Ook alvast prettige feestdagen toegewenst met een echte witte Kerst, en een voorspoedig 2007.
    Tot volgend jaar?
    Groetjes René & kids.

• 24 November 2006 - 10:51

Maxje:

hallo lieverds,
    hmm das een beetje balen!
    ik moet maandag stage lopen. ik wil jullie erg graag inzwaaien. ik ga eventjes brainstormen hoe ik dit kan oplossen.
    dikke knuffel

• 24 November 2006 - 11:05

Joris:

Geniet nog even!!! En een goeie terugreis!

• 24 November 2006 - 14:56

D&V&B:

Hallo,

Dat is wel heel snel gegaan. Maar jullie hebben het heel erg leuk gehad en dat is het belangrijkste! Bel een keertje wanneer jullie geaclimatiseerd zijn. Dan kunnen we afspreken.

Goede reis terug!

Groetjes van Davor, Vicky en Borna

• 24 November 2006 - 16:10

Eelco:

he mensen, het is een tijd geleden dat wij elkaar gezien of gesproken hebben. we moeten maar wat afspreken. geniet nog even en maak een mooi eind aan jullie wereldse reis!!!
    Groeten Eelco

• 24 November 2006 - 16:13

Palmyra:

Jeetje, alweer naar Nederland zeg! Dat zal wel weer wennen zijn.... In ieder geval tot gauw, dikke zoen, je nicht!

• 24 November 2006 - 16:31

Paps En Mams:

Ja, dit is echt het laatste bericht. OOk van deze zijde!!
    Geniet nog maar lekker van de zon en een hele goede terugreis. Tot maandag. dag liefjes
    p. en m.

• 24 November 2006 - 22:41

Pa & Sonja:

wat heerlijk om jullie weer terug te zien en in m'n armen te sluiten

• 24 November 2006 - 22:57

Pie & Au3:

Heej, luitjes!! Dat jullie het dik naar jullie zin gehad hebben, hebben we kunnen volgen! De terugreis zal vast ook wel meevallen... Hier in NL zal het wel zwaar tegenvallen, maar dat zijn jullie je vast al bewust..? ze hebben rond de 18 graden afgegeven, zegt men, dus jullie komen niet meteen tussen de sneeuwpoppen terecht...

Goede terugreis, en see ya in flaix!!

Groetsels van Pie en Au3!

• 27 November 2006 - 07:33

Peter Bil:

welkom thuis

• 27 November 2006 - 22:50

Sara:

Als jullie dit lezen, zijn jullie al weer terug. Welkom thuis. Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Zie jullie snel.

Dikke kus van Saar

• 01 December 2006 - 11:33

Sylvia L:

Weer bijna terug in Holland, gezellig. We horen het nog wel van het feestje, groetjes.
    Knuffs van Silly