foto`s - Reisverslag uit Brisbane, Australië van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu foto`s - Reisverslag uit Brisbane, Australië van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu

foto`s

Door: W&L

Blijf op de hoogte en volg De Billetjes

26 Oktober 2006 | Australië, Brisbane

en nu staan alle foto`s erbij

• 27 Oktober 2006 - 08:30

Leanne:

Hallo Hallo,
    Alles goed daar?
    Ziet er wederom super uit!!
    groetjes en tot snel weer al, wat is het toch snel gegaan.

• 27 Oktober 2006 - 09:36

Antje:

Hey joh, hoe is op met die 'aan het werk?' grapjes.... :(
    Het is nog herfst aan het worden ook hier, dus maken jullie je borst maar nat voor de terugkomst. Tot die tijd, nog heel veel plezier en mooie omgevingen toegewenst!

Kus van Antje

• 27 Oktober 2006 - 10:36

Roel:

hoi,

waren jullie weg dan? ggrrraapje,

Roel

• 30 Oktober 2006 - 09:00

Sylvia L:

Ik heb net nog eens alle foto´s bekeken en zie dat jullie geweldige avonturen en zulke mooie dingen hebben gezien. Nog heel even en dan zijn jullie terug. Het is al weer een jaar geleden, ik moet wel toegeven dat hier de tijd snel is gegaan maar het wel heel leuk is om jullie weer in het echt te zien. Nog effe.. Knuffs Sylvia

• 30 Oktober 2006 - 09:00

Sylvia L:

• 30 Oktober 2006 - 09:06

Sylvia:

Ik heb nog eens alle foto´s bekeken en wat een avonturen en mooie dingen hebben jullie gezien en gedaan.

• 03 November 2006 - 10:07

Mir (zwolle):

HEEEJ ....ja ik check zo af en toe jullie site nog ff !!! wilde jullie nog ff heeel veeel plezier wensen het laatste maandje !! Geniet er van !! groeties uit Zwolle

• 06 November 2006 - 09:42

Bri En Tim:

he lau en walter jullie hebben het geloof ik wel erg naar je zin,geen tijd om ons allemaal te missen haha
    nu kunnen je zegge dat julie wel de hele weereld hebbe gezien haha, en alle mooie plekjes, dus julie komen bijna weer terrug naar het koude saaie kikker landje tot gouw gr

• 06 November 2006 - 10:46

Angelita:

Alweer een berg mooie foto's, hier begint het koud te worden,brrr. Nog eventjes en jullie komen alweer terug! Gaan we wel een feestje bouwen he!

• 09 November 2006 - 03:56

L&W:

AAN IEDEREEN: het duurt niet meer lang en we zijn weer terug van onze jaar trip. We willen ff melden dat we zeker een feestje gaan bouwen!!! (angelita :). Misschien op dezelfde plek als ons afscheids feestje?!!
    groetjes XXXX En tot snel!!!

• 09 November 2006 - 10:26

Sanne N.:

Lieve Laura en Walter,

Ondanks dat dit mijn 2e berichtje is op jullie site, log ik om de dag ff in om te kijken of er nieuwe verhalen/foto's geplaatst zijn. Superleuk dat ik jullie avontuur op deze manier heb kunnen volgen. Geniet de komende periode volop!!!!!

Dikke kus van Sanne

• 16 November 2006 - 10:40

Angelita:

Het duurt idd niet meer lang voor jullie terug zijn, eind deze maand??? In Flaixx zou wel relaxed zijn, prima plek om te feesten!
    Tot dan: geniet er nog maar even van!!!!!!!!xxxxxx

• 22 November 2006 - 17:52

Maxje:

Hai lieve mensen, weten jullie al wanneerjullie landen?
    veel knuffels