Nog 3 weken en een beetje - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu Nog 3 weken en een beetje - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken en een beetje

Door: W&L

Blijf op de hoogte en volg De Billetjes

14 November 2008 | Nederland, Middelburg

Hola!

De tijd vliegt voorbij! Dus het leek mij wel eens tijd om een bericht te plaatsen om jullie allemaal te vertellen dat we over 3 weekjes en een beetje op het vliegtuig stappen naar Zuid-amerika van Brussel naar Equador wel te verstaan.( dat is nog maar het begin)
We hebben zo goed als onze spullen bij elkaar geraapt. Het is gelukkig een kleinere organisatie dan ons vorige trip en we hebben daar natuurlijk ook van geleerd.
Onze stijl reizen gaat hetzelfde als de vorige keer. D.w.z. backpack, en je ziet wel waar je terecht komt. Natuurlijk hebben we wel een plannetje wat we willen zien en en hoelang we ongeveer ergens kunnen blijven, maar niet te veel organiseren anders kan je net zo goed met Djoser mee gaan en veel te veel betalen.
We krijgen zelfs bezoek in
Peru van Arjan, hopelijk overleefd hij het :-)
Ik ga voor de rest natuurlijk niet vertellen wat we allemaal gaan doen anders gaan jullie mischien google-en en is de suprise eraf.
Dus over een maandje zullen we waarschijnlijk ons eerste verse bericht plaatsen vanuit Zuid-Amerika!

Tot dan! Adios!

Groeten nog uit Nederland

• 14 November 2008 - 18:48

André En Ellen:

Tijd gaat vlugger dan je denkt. Het is zo 8 dec. Het wordt inderdaad erg spannend nu. Veel succes met de verdere voorbereidingen. Liefs André en Ellen ( paps en mams)

• 18 November 2008 - 07:30

Leanne:

Veel plezier!!!
    en geniet ervan,
    Je bent zo weer in het koude kikkerlandje...
    en op mijn verjaardag, hahahaha.
    Kus Leanne

• 21 November 2008 - 08:22

Arjan (van De HZ):

Heel veel plezier en ik zal de site in de gaten houden! ;-)

Groetjes Arjan

• 30 November 2008 - 11:57

Marlies :

De dagen gaan nu echt tellen.
    Spannend wat er allemaal komen gaat.
    Groetjes

• 02 December 2008 - 18:09

Angelique:

hello you....
    Ik wiljullie ff heel veel plezier wensen,en een goeie reis...
    Ps: walter neem je, je schepje mee voor je waterputje!!! begin jij daar begin ik hier...

Kus angelique

• 04 December 2008 - 15:50

Marlies :

Zo Lau voor u is het gedaan.
    Inpakken en gaan met die banaan
    Nu Wallie nog een paar uur
    Dan kan het feest echt beginnen.
    Heb mijn wekker al gezet en zal hem maandag 10 uur af laten lopen als teken dat het avontuur is begonnen.
    Hoop veel van jullie mee te kunnen lezen.
    Heel veel plezier en geniet ervan.

• 09 December 2008 - 15:55

Aurélien:

Can U translate a bit in English ??