We zijn in Quito Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu We zijn in Quito Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van De Billetjes Koops & Bil - WaarBenJij.nu

We zijn in Quito Ecuador

Door: W&L

Blijf op de hoogte en volg De Billetjes

09 December 2008 | Ecuador, Quito

Hola Muchachos y muchachas!

We zijn eindelijk aangekomen in Ecuador. Na een lange reis van zo'n 27 uur zijn we vanacht om 23.15 lokale tijd geland.

We zijn eerst van Brussel naar Atlanta (USA) gevlogen, langs New York. Dat was ook wel eens leuk om te zien vanuit de lucht.
Op Atlanta moesten we drie uur wachten op de vlucht naar Quito, die zo'n 5 uur duurde. We zijn Delta ook nog niet vergeten, want we vlogen met Delta Airlines. Hoe ironisch!!

Het was erg rustig op de luchthaven van Quito, dus we waren binnen twintig minuten bij ons hostel, zonder dat we door allerlei mensen werden aangevallen. Dat is ook wel eens fijn voor de verandering. We hebben lekker geslapen en hebben voorlopig nog geen last van een jetlag of van de hoogte. We zitten op dit moment op zo'n 2700 meter hoogte met uitzicht op pieken van zo'n 4200 meter hoog.

Vandaag gaan we de buurt een beetje bekijken en gaan we onze spaanse taal oefenen. We hebben internet in ons Hostel, dus we kunnen vandaag of morgen nog even wat foto's plaatsen.

A bit in English: We arrived in Quito last night after a 27 hour journey. We're at 2700 meter altitude right now, but we dont yet feel a jetlag or altitude sickness, which is a good thing off course.
The first days we will explore this area and study a bit of spanish.

• 09 December 2008 - 16:41

Tj:

nou nou wat een lange trip
    ik zou het nooit overleven

en wat een hoogte niet normaal k zou maar zuurstof kopen afijn leuk dit ik schrijf wel wat laters Arplover

• 09 December 2008 - 16:51

Naomi & Thor:

Nou het was weer super vandaag op het werk! Zou daar niet willen zijn hoor.... ;)

Veel plezier en we lezen graag jullie vervolgverhalen!

• 09 December 2008 - 16:57

DJ - Lightning:

Heej,,
    Ik ben erg blij dat jullie iig zijn aangekomen ;).
    En het is ook fijn dat het niet druk was op het vliegtuig etc.
    Nou,, veel plezier iig en toy toy toy..PS. De korg ea-1 is toppie (Y)

kussies aan Laura en Walter van mij!!!
    Greetz,, 2 Puf

• 09 December 2008 - 17:53

Peter Bil:

veel plezier op deze nieuwe reis. Hopelijk weer vele mooie foto's

• 09 December 2008 - 18:42

André En Ellen:

Ola Wallo En Lola
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen, en redelijk op schema zo te zien!
    Rust eerst maar lekker uit van de reis en daarna er tegenaan!! Ja... jullie hebben maar 3 maanden!
    nee hoor lieverds geniet ervan en hopelijk komen jullie veel mooie dingen tegen op jullie pad. Tot ziens en vele dikke kussen paps en mams

• 09 December 2008 - 19:02

André:

Wie zijn nou Wallo en Lola?

• 09 December 2008 - 19:04

André:

Wie zijn nou Wallo en Lola?

• 09 December 2008 - 21:54

Peter&sonja:

Fijn dat jullie veilig zijn geland! Nou dat wordt veel bonen eten....'s morgens, 's middags en 's avonds; bruine, witte, zwarte bonen.......zo komen jullie wel vooruit,ha ha.
    We zijn benieuwd naar de foto's. Veel plezier.
    Kiss2

• 09 December 2008 - 22:25

Maxje:

Goede zaak! fijn dat jullie heelhuids zijn aangkomen, nu ook nog heelhuids weer terug met een tussenperiode van veel plezier dan ben ik helemaal tevreden.
    dikke knuffel

• 10 December 2008 - 07:40

Joris:

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet ervan!!!

• 10 December 2008 - 12:19

Ingmar:

Haai muchacho y muchacha,
    gelukking dat jullie een "vlotte" reis hebben gehad... Doe ff lekker rustig aan om bij te komen en drink een cervaza van mij. Veel plezier verder en we houden jullie in de gaten. Greetz from Olanda...

• 10 December 2008 - 13:44

Chiel En Daan:

Hee!!
    Fijn dat alles goed is met jullie.
    Geniet ervan, 3 maanden is ook echt super lang!
    We wachten met smart naar jullie verhalen en foto's.
    XXXXXX

• 10 December 2008 - 21:57

Leanne:

Hey,
    Super dat jullie er gewoon al zijn, Jeetje!
    Nou heel veel reisplezier, en Geniet ervan, ben weer erg benieuwd.
    Kus Leanne

• 12 December 2008 - 21:55

Angelita:

Wat een lange reis!Maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen en kan jullie reis nu echt beginnen!

Veel plezier,xxx

• 13 December 2008 - 08:37

Marlies :

Fijn te horen dat jullie een goede reis hebben gehad en dat het avontuur kan beginnen.
    Prachtig dat je op hoogte zitten heb je geen last van natte voeten :-) Ben benieuwd naar de foto's.
    Zo dicht bij de evenaar poe éé.
    Veel plezier en groetjes uit de lage landen

• 15 December 2008 - 11:09

Yrjan:

Que tal ? Lange reis achter de rug maar dan heb je ook wat ! Ben heel benieuwd wat jullie van Machu Piccu vinden.

Plezier daar !

Yrjan

Ps: heb de yoghurt/knoflook/koriander van je nagemaakt: perfecto !!